BARCELONA RECAP dag 2

Categories Reiser og opplevelser

 

Hei på dere <3

Jeg fortsetter å oppdatere om min reise til Barcelona. Første dagen komt vi oss til rette på hotellet og shoppet masse, og avsluttet dagen på en koselig LaLolita restaurant med paella.

Neste dagen startet vi på rooftop med basseng og soling, så headed til en koselig kafe som heter Lady Babka.

Funfact: “babka” på russisk betyr “gammel kjerring”, mens “babka” på spansk betyr “kake” eller “muffins”. Det er utrolig gøy med språk.

Kaffen er veldig koselig og vi koste oss virkelig. Jeg synes kaffe smaker bedre i Spania fordi at de har tykkere melk og derfor smaker latte og iskaffe mye bedre.

Etter kaffe og kaker ble det shopping på oss. Jeg ble helt sjokkert over store og fine butikker der. Bygningene er helt fantastiske.

Videre gikk turen til sentrum for å se seg mer rundt og drikke boba tea og matcha tea på Starbucks.

Kvelden ble avsluttet med italiensk mat på fortau restaurant. Det er luksus som vi ikke unner oss så ofte i Norge: å kunne sitte og spise ute i varmen.

Dette var rett og slett magisk, og jeg drømmer om feriehus i Spania <3

Mer oppdatering kommer i morgen:)

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “BARCELONA RECAP dag 2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.