BARCELONA RECAP dag 3 og 4

Categories Reiser og opplevelser

 

Hei på dere <3

Jeg runder av min recap av ferien, og skriver om dag 3. Denne dagen skulle vi til Sagrada Familia, men kom ikke inn også grunnet turister. Dette var ubeskrivelig: masse folk og 30+ grader. Jeg ble rett og slett svimmel. Så vi tok bilder og bare rushlet videre.

Vi fikk se Markedet og gikk til sentrum for å teste lokale MacDonalds. Den var veldig god.

Vi prøvde også å dra til Park Guel, men kom ikke dit heller siden det var utsolgt for billetter. Reisen var ikke nøye planlagt da vi tok alt på sparket og da var det som det var.

Så rushlet vi til rooftop på Eleven bar for å se på Barcelona fra høyden. Vi nøt moctails og tok fine bilder.

På kvelden gikk vi til bar som heter Oriental Express og er laget som tog som reiser mens man drikker moctails og coctails. Det er så utrolig koselig, og det var skikkelig høydepunkt av reisen vår.

Der møtte vi et norsk par fra Bergen. Dette var veldig gøy å høre norsk språk i sentrum av Barcelona.

Påfølgende dagen solet vi oss masse, tok turen til bassenget og kjøpte en del gaver og suvenirer. Altså vi slappet godt av før reisen hjem.

Reisen hjem gikk helt smooth, akkurat som reisen frem. Jeg var utrolig fornøyd med hele reisen.

Håper alle mine reiser fremover blir slik. Jeg har allerede laget meg bucket list over plasser jeg vil reise til.

 

Klem fra meg

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “BARCELONA RECAP dag 3 og 4

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.