BARE SEG SELV Å TAKKE

Categories Livet som det er

 

God kveld,

Håper uken var god og snill med dere. Her kommer det refleksjoner fra meg.

Som jeg har sagt flere ganger tidligere, tror jeg på karma. Karma er noe som jeg ser i mitt liv. Karma er ekte og ikke noe tull.

 

Hvis man tenker godt på dette, så karma er bare konsekvenser av det man valgte tidligere i livet. Det er bare seg selv å takke.

Hvis man valgte bort ekte kjærlighet på grunn av bosted, jobb, utdannelse, så hvorfor sitte og syte senere i livet over at man ikke finner ekte kjærlighet?

Om man valgte (som meg) å bygge karriere og utdannelse fremfor å få familie og flere barn, så hvorfor å angre på dette nå når man sitter uten familie?

Når man henger årevis i “situasjonship” istedenfor å bygge skikkelige trygge forhold, så hvorfor klage på at man er ulykkelig i kjærlighetslivet?

Hvis man valgte å jobbe fremfor å studere, hvorfor klage på at man aldri fikk utdannelse?

 

Jeg tror på at man skaper karma selv. Hva tenker du om dette?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “BARE SEG SELV Å TAKKE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.