DER HIMMELEN ER NÆRMERE

Categories Hverdagen, Reiser og opplevelser

De siste ukene har det vært utrolig kaldt her i Stavanger. Jeg husker ikke så kald mars før. Men det er aldri så ille at det er ikke godt for noe: vi har sett masse nordlys her.

I går dro vi ut for å ta bilder. Selv om nordlys her er ikke så synlig som i NordNorge, men bare på kamera, så er det veldig fint og fascinerende.

 

 

 

På stranda er det helt mørkt og man ser masse stjerner. Jeg elsker å være på jærske strender.

Her føler det som om stjernene er mye nærmere og himmelen er lav. Jeg ønsker å være mer på stranda: dette er mitt styrke sted hvor jeg får mer energi fra.

Jeg har masse gode minner herfra og jeg kan love at sommeren 2023 jeg skal være så mye på stranda som det blir mulig (jeg liker ikke å lage planer, men det er mine intensjoner).

 

Har du stranda i nærheten der du bor?

 

signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “DER HIMMELEN ER NÆRMERE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.