BESTE MÅTE Å STARTE DAGEN PÅ

Categories Hverdagen
lenalykke sirkus renaa
min beste måte å starte dagen på <3

 

 

Fredagen forrige uke var en veldig fin dag: jeg startet dagen min med frokost på Sirkus Renaa. Det er et fancy bakeri i Stavanger. Der kan man smake forskjellige sandwich med veldig interessant pålegg, og diverse kaker som er også veldig gourmet og med interessant smak.

 

 

lenalykke sirkus renaa

 

Så dagen startet der og for meg er det den beste måten å starte dagen på: en liten tur, god hudpleie, meditasjon for en god dag, en liten økt med strekk for kroppen og deilig decaf med noe godt ved siden.

 

 

lenalykke sirkus renaa
jeg spiste cruffin- kombinasjon av croissant og muffin

 

lenalykke sirkus renaa
kake med tindvedbær den må jeg smake neste gang

 

 

lenalykke sirkus renaa

 

lenalykke sirkus renaa

 

lenalykke sirkus renaa

 

lenalykke sirkus renaa

 

Når det er veldig hektisk i hverdagene så er det ikke så lett å starte dagen slik, men det er så deilig. Kanskje jeg bør gjøre dette oftere.

 

Hva med dere? Hva er den beste måten å starte dagen på for dere?

 

Klem fra meg og god mandag,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.