BESTE SOMMER DETALJER EVER

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | Dagfryd

dagfryd
For en stund siden fikk jeg en påskegave som jeg likte veldig godt. Noe jeg gleder meg veldig til å bruke om sommeren. Øredobbene som er formet som ananas. Jeg digger ananas og har flere klær og smykker med disse detaljene, samt pynt til hjemmet.
dagfryd
Øredobber: Dagfryd
Så her gledes det til varmere dager og forhåpentligvis litt sosialisering. Øredobbene er en gave fra Dagfryd og kan kjøpes her.
Nice price og ser million dollar ut. Me like kjempegodt!
Har dere favoritt-smykker til sommeren?
signatur

 

4 kommentarer

4 thoughts on “BESTE SOMMER DETALJER EVER

  1. Du er en god bestis av min lillebror. Kjekt og bli kjent med deg og Irina sefølgelig.
    Du gjør mye gøy sammen med min bror og gjør han glad.
    Kjekt da vi møtes innimellom for middag el frokost på hotell.
    Takk for mangen fine gaver. Hudpleie liker vi alle damer.
    Klem fra meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.