BILDEDRYSS: årets første piknik

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Nå er temperaturene i Stavanger tilbake til “normalen” med regn og grått, men jeg har rukket å kose meg med årets første piknik. Første piknik i mai er ikke verst, så jeg er veldig lykkelig.

Dette stedet på Sola Strand er mitt fristed og jeg får mer energi av å være der. Det er så koselig og vakkert der. Tenk at jeg drømte om dette for ti år siden og nå lever jeg ut drømmen min.

Gleder meg allerede til mer sol og varme. Denne våren har vært utrolig snill med meg, så jeg satser på at sommeren blir det også.

Liker du å være på norske strand?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “BILDEDRYSS: årets første piknik

  1. Nydelige bilder av ei flott dame på piknik! 😊 Jeg har strand rett nedenfor der jeg bor, men tar stort sett bare med en termokopp med te når jeg drar dit.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.