BILDEDRYSS FRA ÅRETS PERFEKTE FEIRING 🇳🇴☀️

Categories Blogg

 

Hei på dere <3

Jeg var ganske sløv med å oppdatere, men jeg mistet litt motivasjon for bloggen igjen. Når man har for mange sosiale media med god respons, kan det fort skje at man ikke blir så veldig gira på å blogge. Så håper dere fine vil gi meg mer motivasjon og kanskje spark i baken slik at jeg poster oftere og kvalitetesinnhold.

Her kommer det en liten oppdatering fra feiringen vår i år. Som alle vet var været så perfekt som bare mulig i Norge.  Her i Stavanger var det opp til +26 grader og lite vind. Sjeldent og helt perfekt.

Vi startet dagen med frøken og bestisen med champagnefrokost på Clarion Hotel. Det var lite folk og mye mat, så alt var helt perfekt altså.

Så gikk turen til sentrum og der så vi på toget, spiste is og drakk Starbucks (endelig var det vær for å teste refresha drink).

Det var varmt i bunad ja 🙂

Senere på dagen gikk frøkna ut på fest og jeg satt på veranda og solet meg masse. Helt til jeg fikk besøk og koselig brunsj. Helt perfekt igjen.

Kvelden ble avsluttet med pizza og film. Dette var utrolig koselig og rolig 17. mai. Jeg kanskje burde utforske bylivet om kvelden på 17. mai en dag, men det har jeg ikke turt i alle år, siden det er som regel mye fyll.

Hvordan var din 17. mai?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “BILDEDRYSS FRA ÅRETS PERFEKTE FEIRING 🇳🇴☀️

  1. Jeg holder meg unna byen på 17. mai. Og i år var jeg rett og slett i en helt annen by. Jeg var på camping-ferie jeg 🙂 En overnatting, med søsteren min. Bare stille og rolig og tur, bading, grilling og yatzy på hytta vi leide 😀

  2. Koselig bildedryss, og sannelig ble det mye godt påfyll til magen! 😊
    Jeg hadde “hjemme-17. mai”, ladet til Riga-tur. 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.