ANTREKK: innkjøp til sommer

Categories Mote og Hudpleie

 

Hei på dere <3

Nå er sommeren her, og jeg fylte litt i garderoben. Jeg kjøpte flere søte ting, så gleder meg til å bruke dem alle.

Her er alle plaggene jeg kjøpte:

  1. søt sommerkjole

Denne kjolen er utrolig søt. Den er litt mer sterk farge enn på bildet, men veldig fin. Jeg tenker faktisk å bruke den på sommerfest.

2. skjortekjole

Dere som følger meg lenge vet at skjortekjole er min favoritt. Den passer til alt. Jeg kan bruke den både til fest og til jobb. Gleder meg virkelig, og elsker fargen!

3. cardigan i boucle

Jeg hadde lyst på denne cardigan veldig lenge. Jeg elsker farge. Den skal brukes mye med dongeri og dressbukser, også med skjørt. Gleder meg skikkelig.

Hvilke av plaggene likte du best?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.