BUSY BEE

Categories Mote og Hudpleie

Den minner meg om meg selv. Busy Bee. Alltid på farten

busy bee
Jeg har vært utrolig travel denne uken, derfor har det ikke vært så mange oppdateringer på bloggen, og jeg falt skikkelig på topplista. Men jeg er veldig stolt av meg selv siden jeg klarer å oppdatere og følge med på tross av at formen er labbende og det er mye som skjer.
Irina var forkjølet og vi styrte litt med corona legevakten og tiltak slik at hun blir frisk så raskt som mulig. Så var jeg selv hos tre diverse leger og prøver denne uke, og det er ikke optimalt med tanke på at jeg har astma og bør vandre minst mulig, og i tillegg reiser mye og treffer masse folk hver dag i forbindelse med jobb.
busy bee
Så i går var jeg i Stavanger hos hjertespesialist for å finne ut hvorfor jeg har følelse av at hjertet mitt stopper opp av og til. Det ble konkludert med ekstra-systoler, noe legen sier ikke er farlig.  Jeg ble forsikret for at dette er ikke farlig å gå gravid med.
busy bee
busy bee
Så ble jeg litt glad, selv om det er ekkelt når hjertet hopper i brystet, og vi gikk en liten tur i sentrum. Jeg elsker denne jakke fra HM, den har så fin kaldt grå farge. Og jeg elsker min nål som ligner på bie. Den minner meg om meg selv. Busy Bee. Alltid på farten.
Jeg håper jeg får en rolig helg, Har ingen lyst til masse aktivitet, og det må jo være lov.
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.