TRUET MED BARNEVERN PÅ KVINNEGUIDEN

Categories Mammalivet

Jeg slutter aldri å forundre meg over brukere på Kvinneguiden

kvinneguiden
Jeg slutter aldri å forundre meg over brukere på Kvinneguiden. Sammen med greie oppegående damer (og en brøkdel av menn), som kan støtte og gi gode tips og råd, finnes det åpenbart syke folk som overhodet ikke har det bra. Jeg skulle ønske det var mulig å spore dem opp for å sende hjelp. For jeg blir bekymret når jeg leser enkelte poster, skjult bak anonyme nick.
Nylig søkte jeg råd på Kvinneguiden i forbindelse med en tilstand som jeg fikk påvist og da det er flere gravide der som kanskje opplevde noe lignende. Men så fikk jeg slik reaksjon etter jeg fortalte at jeg planlegger graviditet.
kvinneguiden
Altså, barnevern må ha masse å gjøre i Norge hvor folk går fra hverandre fram og tilbake og får opp til fem unga med forskjellige partnere. Så dette her skjønner jeg ikke. Også er det min sak hvem jeg får barnet med: ny type, en venn eller sæddonor. Det viktigste er at jeg som mor vil sørge for at barnet har det stabilt og godt rundt dem. Og det har mine barn, tro det eller ei.
Utrolig hvor ekle folk kan være, men egentlig tror jeg faktisk at det ikke er helt friske folk, enkelt og greit.
Leser dere Kvinneguiden?
signatur

 

2 kommentarer

2 thoughts on “TRUET MED BARNEVERN PÅ KVINNEGUIDEN

  1. Nei, jeg leser ikke kvinneguiden 🙂 Har liksom fått mest inntrykk av at det er mye “drama” der inne. Jeg orker ikke sånt 😮

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.