DA BLE DET CORONA-TEST PÅ MEG

Categories Blogg
corona test
Nå er Corona i full sving og jeg vandrer som aldri før. I mars da smitten var mye lavere enn nå satt vi hjemme trygt og godt, men nå har ikke landet råd til ny “lockdown” så vi er i full jobb. Dessverre er jobben min slik at jeg treffer opptil 20-30 forskjellige mennesker i uken. Jeg elsker å jobbe med folk og valgte jobben deretter, men akkurat nå tjener ikke dette meg på noen måte. Vi er pålagte minst to dager med hjemmekontor i uke, men alle andre dager er jeg ute aktivt.
corona test
corona test
Så kom min tur for å ta corona test. Jeg ble veldig syk forrige søndag: feber, utrolig vond hals, og verst av alt var at jeg mistet alt av luktesans. Derfor bestilte jeg corona-testing raskest mulig. De som mener at det gjør vondt osv sier bare tull. Det er en enkelt og utrolig rask test. Jeg anbefaler alle å teste seg ved minste symptom. Min test kom tilbake negativ, men jeg ble ikke bedre. Fastlegen fant ut at jeg har halsbetennelse og nå tar jeg antibiotika.
Sånn går nå dagene og tror det blir munnbind på meg på jobb ute nå fremover for jeg orker ikke å gå så syk igjen. Jeg har astma og er ekstra utsatt og på grunn av tull med immunforsvaret mitt så tørr jeg ikke ta influensavaksinen heller.
Har dere tatt corona-test?
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “DA BLE DET CORONA-TEST PÅ MEG

  1. Jeg har ikke tatt testen selv,fikk influensa symptomer rett etter lock down, og ringte legekontoret, men ble ikke testet fordi jeg ikke var “veldig syk”. Men sønnen ble testet sist uke med negativt resultat heldigvis. Han syns det var ubehagelig og tårene spratt. Han har høy smerteterskel etter tortur i Afghanistan, men syns likevel det var ubehagelig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.