DAG 9 i FRODITHS UTFORDRING

Categories Blogg

love

 

Jeg ble med på Frodith sin utfordring hvor man må legge ut et bilde om dagen. Siden jeg var utrolig treig så starter jeg her med dagen 9.

 

Tema for dagen er : Kjærlighet

 

love

Jeg liker dette bildet, fordi at jeg er helt enig med budskapet. Kjærlighet bør alltid velges fremfor noe annet. Ingen følelser er så sterke som kjærlighet. Den kan lege absolutt alt og vinne over alt.

Den eneste som er motsatt kjærlighet er frykt. Denne følelsen hindrer oss å føle kjærlighet for full, og åpne hjerte. Det er ikke kjærlighet som sårer, det er frykt, bitterhet og andre følelser som gjør.

Kjærlighet er beste følelse i verden og grunnlaget for alt.

 

Klem fra meg og takk Frodith for utfordring,

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “DAG 9 i FRODITHS UTFORDRING

  1. Så bra du ble med 🙂 Bare å komme i gang når man vil. Jeg legger deg på linke-listen min, og legger ut oppdatert i dag, så alle ser hvem som er med 🙂 Kjærlighet, viktige saker, i alle former 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.