HVERDAGEN: oppdatering på ansiktet

Categories Mote og Hudpleie

 

Her kommer det oppdatering på det som skjer. Jeg oppdaterer daglig på Snapchat så om du ønsker å følge meg der, så kan du legge meg til : Lenalykkeblog der.

Jeg vil gjerne oppdatere alle som følger meg og føler med om at det går bedre nå. Jeg fikk god hjelp på Clinic Yvonne med skylling av ansiktet med saltvann. Jeg fikk sikkert 200 stikk og et stort nål som settes inn og gjennom den vaskes ansiktet. Så lett var det ikke.

 

 

Jeg merket bedring etter ca 6. skylling, men jeg tok en til. Jeg fortsatt har klump på venstre side og en del heng i ansiktet. Nå er planen å vente 3-4 uker før jeg får korrigering. Jeg er veldig sliten av dette, har mye allergiplager og betent ansikt. Jeg fikk ikke til å komme inn til fastlegen forrige uke grunnet mange pasienter, og jeg har jo ikke akutt sykdom. Så håper jeg får komme inn denne uken.

Tusen takk for all støtte, jeg setter pris på alle som har godt hjerte og støtter meg:)

Det krever sitt å være offentlig, og man mottar en del hat, men man mottar også mye støtte og dette bidrar til psykisk helse 🙂

Takk igjen

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HVERDAGEN: oppdatering på ansiktet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.