Internasjonal bloggerens dag idag!

Categories Blogg
positive
Heeei folkens, jeg har nettopp funnet ut at det er internasjonal bloggernes dag i dag. så jeg vil gjerne gratulerer alle sammen her på blogg.no og andre bloggere som skriver fra forskjellige plattformer. Det er mange klisje og fordommer mot bloggerne som er ute og går, men en ting er sikkert- blogging er veldig popular og ble et egen yrke!
Hvem vet hva som skjer om ti år- Kanskje bli det mulig å få diplom eller fagbrev i blogging? Det kunne vært kjempegøy. For bedre jobb kunne jeg aldri tenkt meg. Selv om jeg ser ikke på min nåværende blogging som på arbeid.
Så gratulerer folkens! Vi ruler en heilmax!
XOXO Tastaturheks
Foto: RÅ Foto

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Internasjonal bloggerens dag idag!

  1. Hurra for oss, selv om jeg ikke så dette før i dag 😉
    Blogging tar mye tid, så det kunne vært et yrke. Tenk å starte en egen bloggeskole, du!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.