ABOUT LAST NIGHT

Categories Hverdagen

 

 

God søndag

Kvelden i går var veldig fin. Jeg var ute med venninne og opplevde byen og varme kvelden.

Dette har jeg drømt lenge om: å sitte ute i det fine været og være sosial.

Jeg er så takknemlig for at jeg har sosial sterk venninner som jeg kan lene meg på. Jeg hater det å ha angst og jeg misunner folk som kan være utadvendte og sosiale.

Fordi jeg selv var slik før, og dette savner jeg faktisk.

 

 

Jeg elsker Stavanger. Det er byen med fantastisk uteliv og mange fine muligheter til å være sosial. Anbefaler dere å besøke oss <3

 

 

 

 

 

Hva gjør dere nå i sommer?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “ABOUT LAST NIGHT

  1. Så koselig 🙂 Jeg er ikke så mye ute på kvelden. Vi bor jo midt i byen. Jeg stikker hodet ut av vinduet og får med meg livet, men sjelden jeg går inn på uteplasser på kvelden. Dagen, ja 🙂

  2. Ser skikkelig hyggelig ut. Og den fantastisk vakre drinken. Vart tørst, jeg☺️ Jeg har vært i Stavanger kun en gang. Konsert med Whitney Houston. Det er lenge siden…..Ellers skal jeg stort sett være hjemme i sommer. Var på ferietur til Gotland i mai. Det blogget jeg en del om😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.