DAGENS 3 DUMME TING

Categories Hverdagen
lenalykke
God søndag,

Nå er det snart mandag igjen. Helgen var fin, eller lørdagen var det. Dagen i dag var ganske rar og det skjedde flere rare ting, eller snarere dumme ting.

Her er min liste:

Kaffebord

Jeg helte stor kopp med kaffe over hele bordet og vasket det nesten i halvtime

Før det helte jeg champagne over hele bordet på Nyttårsaften

Kanskje det var ikke så lurt med et hvitt bord?

 

Hvitt kjole

En kjole som jeg elsket så mye havnet i tørketrommel ved feil

og nå er den ødelagt så mye at den må kastes

Dette er veldig trist og unødvendig

 

 

lenalykke

For mye søvn

Jeg kjenner at jeg er i ferd med å bli forkjølet igjen, så jeg forsov alt mulig i dag

Derfor rakk jeg ikke noe som vanlig

Dette irriterer meg veldig

 

Hva skjedde hos deg i helga?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.