DATE-ANMELDELSER PÅ TINDER

Categories Finne den rette

Ja, det er kanskje uetisk, men skikkelig gøy! Jeg tenker sånn typ 1-6 vurdering, slik som på skole.

tinder

For noen uker siden gikk min venninne på en date. Som tredje person. Sammen med sin venninne og hennes mann. Hun skulle observere daten og gi “anmeldelse” til en fyr. Jeg tenkte at hun var bra heldig som hadde med en tilskuer. Fordi at det er lettere å se person når man er ikke innvolvert i hendelse.
Dette ga meg skikkelig god ide. Hva med date-anmeldelser på Tinder? 
Slik at de som allerede har datet denne personen kan gi hen poeng, eller vurdering? Dette kunne vært veldig gøy. Da ser du om personen er verdt å dra på date med. Ja, det er kanskje uetisk, men skikkelig gøy! Jeg tenker sånn typ 1-6 vurdering, slik som på skole.
Hvilken karakter tror du du skulle ha fått om du er på Tinder og det skulle vært vurdering for en date der?
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.