NÅR MAN PRØVER Å SPISE SEXY

Categories Blogg, Hverdagen

Jeg aner ikke hvordan bloggere gjør det!

 

sexy spising

 

sexy spising

Jeg aner ikke hvordan bloggere gjør det! Hver gang jeg prøver å posere sexy ved maten, ser jeg bare helt idiot ut!
Jeg lager forskjellige grimaser, himler med øynene når det ikke passer, og ser ut som om jeg har spastisk tilstand i hele fjeset. Hvordan får de til å spise sexy og drikke med sugerør med trutmunn?
Her ser jeg at jeg har mye å lære. Til glede for Bestisen som står der og knipser, og ler. Han ler mye av meg. Jeg blir sint da, så knipser han mitt sinna fjes også. Da ler vi begge to. Som to idioter på tur.
sexy spising
Lurer på om jeg får til et sexy spise-bilde noen gang?
Klarer dere sånt?
signatur

 

4 kommentarer

4 thoughts on “NÅR MAN PRØVER Å SPISE SEXY

  1. (haha) Har aldri prøvd, og har ingen umiddelbare planer om å prøve heller.
    Men sånn ‘from the top of my head’, tror jeg nøkkelen ligger i at hva de i realiteten gjør, er ikke å spise, men å posere med mat (som rekvisitt). Tenk deg bare følgende eks: Du plasserer sugerøret løst på leppen mens munnen har en antydning til åpning, kontra det å skulle ta bilde mens du faktisk drikker av dette sugerøret..
    For vi har vel enda tilgode å se et av disse spisebildene foretatt med noe annet enn fulle posjoner forran de, så dette gjøres jo før maten ‘røres’ sammen i det en har begynt å spise. 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.