DE SOM VENTER PÅ NOE GODT

Categories Finne den rette, Livet som det er

 

kjæreste

I dag fikk jeg se på Facebook på bilder av min venninne og hennes nye kjæreste. De var på tur, sammen, lykkelige og veldig forelsket. Jeg kjenner henne godt og hun ventet lenge på denne kjærligheten. I flere år ventet hun på den rette, og ikke tatt til takke med første og beste. Dette er noe jeg liker ved folk: å vente på noe som er positivt og ha tro på dette. Hun hadde alltid tro. Jeg er så glad på henne vegne.

 

Jeg for tiden også går og venter på flere gode ting å skje. Selv om flere sier til meg at det er bare naivt: hva om dette skjer aldri og du går og drømmer forgjeves?

 

Men jeg tenker at:

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves 

 

Det er viktig å vite at du ikke venter for ingenting, at gode ting er på vei. De kommer, bare ikke mist håpet.

 

signature lena

 

6 kommentarer

6 thoughts on “DE SOM VENTER PÅ NOE GODT

  1. Jeg vet ikke om det ordtaket er helt sant, men det finnes på alle språk. Selv ventet jeg i syv år før det oppstod “noe som passet for meg” siden det ble slutt med min forrige. Imidlertid var dette første gang i livet jeg prøvde å leve som singel siden i ungdomstiden, så det var forsåvidt “interessant”. (Mannen som måtte stelle hjemme og så videre.) Jeg kan ikke snakke for noen andre enn meg selv, men jeg har ikke inntrykk av at ting blir enklere med årene. Ihvertfall ikke når man er vant til å “alltid” være i et forhold. Uansett, ting ordnet seg for meg. Jeg ønsker deg lykke til.

  2. Tja, åren går fort.

    Fylte 50år iår😱.

    Så begynner å kjenne på angsten for å bli gammel alene, etter et brudd for 15 mnd siden.

    Har jo nesten alltid hatt ei ved med side. Så kjenner seriøst på savnet av å ikke ha noen der nå.

    Men ja er evig optimist, så gir ikke opp kjærlighet ❣️, plutselig er den der 😊.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.