HA DET BRA, SOMMER

Categories Hverdagen
Tusenfryd
Savner sommeren allerede

 

Det er bare noen dager igjen av sommeren 2022, så det er på tide å konkludere med noe og oppsummere ting og tang. Denne sommeren har vært fin for min del: jeg fikk reise til syden for første gang på fire år, dette var veldig kjekt, jeg er veldig takknemlig for dette. Så var jeg utrolig mye på stranda, gikk turer og hadde flere pinik. Det er utrolig koselig. Slik skal det være når det er sommer. Jeg fikk farge på kroppen og masse gode minner.

 

tusenfryd lenalykke

 

solastrand lenalykke

 

lenalykke strand

 

solastrand

lenalykke spania

Spania

 

På toppen av de fine opplevelsene fikk jeg NY JOBB! Dette skjedde ganske uventet og jeg ble kvitt toxic arbeidssituasjon som gjorde meg syk over flere år. Så jeg ble veldig glad og takknemlig. Nå kan høsten bare komme. Jeg håper at første del av høsten blir varm og deilig, og at høsten bringer meg masse lykke og alle drømmer som går i oppfylelse. Høsten har alltid vært min årstid, men denne sommeren var skikkelig fin. Takk for dette.

 

spania lenalykke

 

spania lenalykke

 

spania lenalykke

 

spania lenalykke

 

Hvordan var DIN sommer?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “HA DET BRA, SOMMER

  1. Våt våt og atter våt.

    Så derfor skulle bare mangle at vi får nyte fordel av fulle vannmagasiner og billig strøm😁.

    Jobbesommar, pga et
    nytt hytteprosjekt.

    Så sommeren 2022, den kom ikke hit iår 😱

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.