DEILIG VALENTINES FROKOST

Categories Matlaging, SøndagsFrokost

valentines frokost

Valentines står for døra. I år er det “tre-i en” med fastelaven, morsdag og valentines. Ikke verst med tanke på gaver og feiring, for man blir ferdig på en dag. Her kommer jeg med flere tips til hva du kan lage til frokost slik at dagen blir mer romantisk. Oppskriftene passer både til kjæresten, mor og deg selv.
valentines frokost
Pannekaker med hjerter
Jeg brukte Toro-pakke med sveler og laget små pannekaker. For rosa farge har jeg brukt konditorfarge. Pannekakene legges i en liten bunk og pyntes med jordbær. Du kan sette på hele jordbær, eller bruke pepperkakeformer/utstikkere og stikke ut hjerter av jordbær.
Serveres med vaniljesaus eller smeltet hvit sjokolade.
valentines frokost
valentines frokost
valentines frokost
valentines frokost
valentines frokost
valentines frokost
valentines frokost
Sjokolade-jordbær
Dypp hele jordbær i smeltet sjokolade (jeg brukte hvitt sjokolade) og pynt med strøssel. Spises hele med varm kakao eller kaffe latte. Du kan også fylle bringebær med sjokolade- Smaker veldig godt og friskt.
valentines frokost
valentines frokost
valentines frokost
valentines frokost
valentines frokost
Frukthjerter
Du kan stikke ut hjerter av frukt- jeg bruker gjerne meloner, vannmeloner og jordbær for å få fin fargekombinasjon og for at det blir lettere å trykke. Bruk utstikkere for pepperkaker. Ser og smaker deilig.
Valentines Frokost
Valentines Frokost
Håper du får en fantastisk romantiske frokost med dine kjære!
signature lena
TRYKK på bilder for å se video
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.