DEN TØFFE SANNHETEN

Categories Livet som det er

 

Jeg leser og hører mange snakker om det å få kjærlighet til å vare ut hele livet, klare å skape drømmeliv, utvikle god karriere osv.

Mange undere hvordan dette skjer hos folk og mange sier også at dette er flaks. Men dette er ikke flaks, nei.

Her kommer det den tøffe sannheten:

Folk som får dette til gir ikke opp

 

Så enkelt og så vanskelig. Dette krever viljestyrke. Dette krever mot. Dette krever å satse på og holde ut. Det er ikke så lett og dette krever at man står på.

Fordi at livet er ikke svart og hvitt. Livet har alle nyanser og ingen har det supertopp hele tiden.

Neste gang du misunner noen eller lurer på hvordan de får dette til- her er svaret. Og du har ikke dette fordi du valgte å gi opp. Kanskje det var best for deg, men sånn er det.

Personlig er jeg ikke ei som gir opp, jeg står på helt til jeg ikke har krefter igjen, så henter jeg nye krefter og står på videre. Som regel. Det er veldig få ting i livet jeg ga opp så det er nesten ingenting jeg angrer på. Bortsett fra at jeg ga opp å date i 2013 og dette medførte at jeg sitter her nå uten familie og flere barn, noe jeg sårt ønsker meg. Jeg burde bare stå på tross uheldige forhold.

Men nå vil jeg ikke gi opp, og det er ikke for sent, så jeg aldri slipper håpet.

Er det noen ting du ga opp som du angrer på nå i etterkant?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.