SLIK SKAPER DU DIN UNIKE STIL

Categories Mote og Hudpleie, Smart Garderobe

lenalykke mote

 

Hei og her kommer det et nytt moteinnlegg fra meg

Det er viktig med egen stil, fordi at man ønsker å fremheve sin personlighet. Mange ikke vet hvordan man skaper egen stil, og derfor velger å kopiere andre, eller se i motebladene, eller se på hva kjendiser bruker.

Husk at det som kler andre ikke nødvendigvis vil kle deg, og omvendt.

Her kommer det tips til hvordan du skaper din egen unike stil:

 

Lag en liste

Beskriv hvordan du er, hvem du er og hva vil du vise verden. Din stil og klærne dine vil reflektere hvem du er.

Ikke prøv å være noe som du ikke er, og ikke prøv å skjule hvem du er.

Ikke skjul din nasjonalitet, humør, din personlighet. Tenk heller hvordan du kan fremheve dette med klær

 

Lag oversikt

Finn ut hva du har i garderobe allerede (mange har ikke overiskt)

Behold aktuelle basisplagg i de fargene som kler deg, kast ut eller selg resten

 

Tilføy detaljene

Finn ut hvilke detaljer du liker best. Dette får være dine spesifikke ting og tang.

Jeg, for eksempel, elsker armbånd med sitater. Dette er “tingen” for meg.

Hva liker du?

Ikke vær redd å skille deg ut! Din unike stil vil kle deg og bare deg. Ikke se på motetendenser blindt, men finn ut hva DU liker og hva gjør DEG å føle seg vel og velkledd.

 

Har du din unike stil eller du prøver å finne ut av dette?

 

lenalykke smartmote

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “SLIK SKAPER DU DIN UNIKE STIL

  1. Jeg har min stil. Ikke noe “definert” akkurat. Men mye farger, morsomme mønster, blandet med svart og litt tøffe sko. Det er meg. Shortster med strømpebukser under, kjoler som svinger ELLER sitter etter, kommer helt an på 🙂

  2. Inspirerende innlegg! Disse øvelsene var virkelig nyttige. Jeg gikk gjennom alle i kveld, og har oppdaget at det er flere nye plagg som jeg faktisk trenger, pluss ble mer sikker på at den klesstilen jeg har nå er rett for meg. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.