DET DU VIL VITE OM MEG

Categories Blogg

tusenfryd lenalykke

 

Jeg kjører spørsmålsrunde her på bloggen og Instagram. Det er ikke ofte jeg gjør det, fordi at jeg får mange spørsmål som får meg til undre over hva er det jeg skal svare. Men jeg ser at flere gjør det og det er sikkert kjekt.
Så her kommer det- hva vil du vite mer om meg?
tusenfryd lenalykke
Om du er nysgjerrig på noe er det lovt å spørre, også om du har et forslag om hva jeg kan skrive om på bloggen. Kanskje det er noen tema som er mer interessant enn de andre for dere.
Så dere er velkomne!
Spør i kommentarfeltet (du kan publisere anonymt)
Klem fra meg,

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “DET DU VIL VITE OM MEG

  1. Har du endret navn til Lena offisielt eller bare i sosiale medier? Er det lov å spørre om hva du het i Russland, eller vil du helst ikke oppgi det i all offentlighet? Var det noen spesiell grunn til at du kom til Norge da du gjorde og at du dro til Nord Norge? Er faren til Irina norsk siden hun ble født i Norge, eller vil du det skal være konfidensielt?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.