KOMLEDAGEN

Categories Blogg

kafe jærbuen

 

Jeg var så heldige som vant gratis middag hos Kafe Jærbuen. Det er ikke ofte vi spiser ute på Jæren, og det burde vi faktisk gjøre, fordi at det er mye god lokal mat med skikkelige porsjoner og gode varer. Alt lages fra bunn av og smaker utrolig godt.
komle
Skikkelig jærsk komle

 

kafe jærbuen

 

kafe jærbuen

 

 

Så vi dro til Nærbø på torsdagen for å spise komle og se på Nærbø ikke minst. Frøken Irina elsker komler og det gjør bestisen også, så dette passet perfekt.
Jeg tok meg en taco burger og den smakte også supergodt.
kafe jærbuen
taco burger
Taco burger

 

kafe jærbuen

Vi fant ikke mye sightseeing på Nærbø, men plassen er veldig koselig og cafeen er utrolig god. Det blir garantert flere turer dit!
signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “KOMLEDAGEN

  1. Det er fint å gå i Fugleparken på Nærbø 🙂
    Og den komlemiddagen ville absolutt vært mitt førstevalg, jeg elsker også komle ♥
    Det så ordentlig koselig ut den turen der ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.