DET ER GUDS VILJE AT DU ER BARNLØS!

Categories Mammalivet
sandnes
For det meste er alle rundt meg positive til at jeg ønsker meg et barn til. Desto sterkere sårer det når de nærmeste kommer med upassende kommentarer. Nylig påpekte en av mine nærmeste venninner at de som ikke har barn bør ikke prøve å “skaffe” seg barn via prøverør eller donoregg/donorsæd. Siden det ikke er Guds vilje at de skal ha barn. Til meg påpekte hun at mine problemer etter spontanabort er tegn på at Gud ikke vil jeg skal ha flere barn. Da er det lurt å ikke prøve heller og bare godta ting som de er.
Jeg ble så såret at jeg spurte på Kvinneguiden om dette er sant. Så fikk jeg følgende svar.
Kvinneguiden
Kvinneguiden
Kvinneguiden
Hva tenker jeg nå om dette? Jeg tror på Gud og jeg tenker at Gud elsker mennesker og ønsker at mennesker skal formere seg. Hvordan dette skjer er vel ikke viktig?
Jeg er åpen både for donor og prøverør og vil ikke tenke om at det er mot Guds vilje.
Hva tenker dere om dette?
signatur
4 kommentarer

4 thoughts on “DET ER GUDS VILJE AT DU ER BARNLØS!

  1. For en hjerteløs kommentar av din venninne. Å bruke det argumentet er jo helt hodeløst. Kjenner til ønsket om barn, er selv singel og har brukt donor. Det viktigste er at man er en god forelder. Håper du lykkes ❤

  2. Hei,

    Skaff deg ny venninne sier jeg! En venninne burde vite hvor tungt du har det og ønske deg ditt beste!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.