DETTE ER UMULIG FOR MANGE!

Categories Blogg
corona
Jeg er en av dem som følger korona-tiltak til prikk og prikke. Det er fordi at jeg kjenner psykisk hvor vanskelig det er å gå med konstant redsel, så det er best å forebygge. Jeg er en av de heldige som ikke har allergi for antibac og heller den på hendene og andre overflater opp til ti-tyve ganger daglig, Jeg har ikke problemer med å holde avstand, siden jeg har sosial angst. Er ikke det perfekt?
Jeg kan godt bruke maske og (jeg fikk vite bare for noen uker siden hvordan man bruker masken RIKTIG, men det går så det suser). Men et tiltak er nærmest umulig for meg!
Det å la være å ta på ansiktet iløpet av dagen og ikke røre øynene og nesa mi er utrolig vanskelig! Jeg sliter så utrolig mye med dette! Med en gang jeg drar hjemmefra så får jeg sterk trang til å ta på nesa mi eller øynene klør, eller så vil jeg sjekke min make up. Det er et reelt problem!
Jeg visste ikke hvor mange ganger jeg tar på ansiktet mitt iløpet av dagen. Det må være noen tusen ganger. Jeg fikk vite fra andre (kvinner spesielt) at det er utrolig vanskelig også. Så nå går jeg rundt og bokstavelig talt smekker meg seg på fingrene.
Klarer dere dette corona-tiltaket?
signatur

 

2 kommentarer

2 thoughts on “DETTE ER UMULIG FOR MANGE!

  1. Sliter litt med deg jeg også ja. Må ta bort hår som kiler. Må rufse luggen litt. Må ordne med noen øyevipper osv. Men ikke så mye nesa. Bruker nå maske på banen og trikken. Antibac all day long. Og meteren er inne 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.