KJØLESKAPS-SYSTEM

Categories Blogg

kjøleskap

I går ble jeg veldig overrasket, Min 13-åring som ellers ikke er så veldig opptatt av ro og orden i huset, kom med kritikk. Det var visst feil at jeg stappet maten i kjøleskapet  i hytt og pine, og det skulle vært mye bedre med et “kjøleskaps-system”.
Hæ, hva er et “kjøleskap-system” for noe?
Det er visst lik system hvor matvarene plasseres strategisk: pålegg på et sted, og melkeprodukter på et annet sted, og frukt og grønt separat
Ja vel, dette skjønte jeg ikke, men tenåringen min ryddet i en fei. Så her er kjøleskapet mitt.
kjøleskap
Ser dere et system der?
Vi må visst også kjøpe glass-beholdere for å oppbevaring ferdig mat. Har dere slikt system i kjøleskapet?
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.