DETTE HINDRER MEG MEST…

Categories Hverdagen

lenalykke

 

God lørdag, 

 

Nå er jeg offisielt på reise og i dag skriver jeg fra telefon, derfor kan det bli noe kortere innlegg kanskje. Jeg skal gjøre mitt beste.

 

Jeg er kampert i Haugesund foreløpig siden min reise videre blir fra flyplassen her. Jeg har det veldig fint,  vartet opp og fikk frokosten servert.

 

lenalykke Haugesund

Haugesund

 

 

Haugesund
Koser meg i Haugesund

 

Morgenen startet med at jeg våknet klokka 10 og leste litt på Instagram. Her så jeg en video fra ei ung dame som sitter i rullestol og som tok zipline. Hun skrev at mange tror at man ikke kan ta zipline dersom man sitter i rullestol, men hun klarte dette. Jeg tenkte at jeg er funksjonsfriske, men ikke klarer å ta zipline allikevel.  Fordi jeg er redd. Så er det hodet mitt som hindrer meg mest. Alt er i hodet.

 

Hva tenker dere om dette?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.