TAMAGOTCHI

Categories Livet som det er

 

Dagen startet med legebesøk hvor jeg fikk ny Holter undersøkelse. Det er ny type Holter som kobles til brystet og kobles sammen med mobil via app.

Det er utrolig rart å sitte og være påkoblet til app som måler hjertefrekvensen din hele tiden. Jeg føler meg som gammeldags leketøy Tamagotchi som skal holdes i livet.

Forskjellen er at det er meg selv som skal holdes i livet og hjertet skal sjekkes. Dette betyr at jeg må være i nærheten av min telefon hele tiden.

 

 

 

 

Planen var å ha den på i ca 7 dager, men siden helga blir aktiv og kanskje bading, så da skal jeg fjerne den på fredagen. Som regel er det nok med tre dager, men jeg ønsker å ta en ny for hele uke om litt.

Jeg er fortsatt bekymret etter denne episoden så jeg trenger skikkelig undersøkelse.

Ønsk meg lykke til med Tamagotchien

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.