DRØMMELIVET MITT

Categories Hverdagen

 

I helga tok jeg litt uvanlig valg: jeg tok pause fra Instagram. Det var flere grunner til dette.

For det første, trengte jeg å fokusere på livet mitt “offline” og seriøst gjøre noe kjekt for meg selv.

Dette var helt fantastisk!

Selv om jeg ikke laget noe video spesielt, så filmet jeg og tok bilder mens jeg bare levde livet og koset meg med forskjellige aktiviteter.

 

 

For det andre, hadde jeg slags “dropp” på Instagram og dette var tegn på at jeg var der for ofte (ja, det er mulig faktisk), så det anbefales å ta pauser. Noe jeg skal gjøre oftere.

Denne helga har jeg vært på min første høst picnic, spiste frokost på høyden og så på soloppgang, var på jentebrunsj og koset meg med venninner.

Nå er planen å ta pauser fra Instagram hver helg og heller fokusere på å gjøre noe kjekt. Instagram får meg til å skrolle for mye og drømme om et liv som mange andre der her, mens jeg oppdaget i helga at det er faktisk meg som har drømmeliv. Jeg har så mye fint og vakkert i livet mitt og jeg er så flink å pynte og romantisere livet mitt.

Nå skal jeg se på hva jeg faktisk har lyst på i høst !

Klem fra meg,

signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.