ELEGANT OG HØSTLIG

Categories Mote og Hudpleie

outfit tunika

 

Oktober var helt fantastisk, og det gjør ikke noe at det er meldt regn fra neste uke. For måneden ellers var helt fantastisk. Fantastiske høsten!
Er du redd for farger og tror at kanskje noe ikke kler deg? Jeg var ganske forsiktig med fargene før, men nå tørr jeg å utforske mer. For eksempel denne tunika. Jeg skulle aldri turt å bruke lys gult før. For jeg var sikker på at denne fargen gjør meg bleik.
outfit tunika
Tunika- HM Sko- Anna Field Belte- HM
Armbånd- PictureIs

 

armbånd outfit
armbånd- PictureIs
Men i kombinasjon med fine øredobber og gylne detaljer ser det helt fantastisk ut selv på blondiner. Så ikke bli redd å bruke farger. De kan alltid kombineres!
Slik ble det elegant og høstlig outfit.
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.