EN KJAPP TUR TIL HAWAII

Categories Hverdagen
hawaii
Jeg synes jeg er heldig og veldig lykkelig person. Fordi at drømmene mine går alltid i oppfyllelse! ALL-TID. De gangene det skjærte seg var utelukkende pga to hovedårsaker- min usikkerhet eller at livet hadde noe mye bedre til meg. Ellers får jeg alltid det jeg “bestiller” for jeg er snill jente. Og det ordner seg alltid, sant?
Siste måneder gikk jeg å drømte bokstavelig talt om et fint Hawaii Party og gjett om jeg ble invitert på ett! Utrolig koselig!
hawaii
hawaii
hawaii
Min venninne fylte dagen og vi koset oss hele gjengen. Så fint å kunne se venner igjen. Håper det fæle corona er snart helt over for ja, man vil ut og treffe folk. Selv introverter med angst som meg.
Har dere vært på noe venne- familiefest i det siste?

 

signatur

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.