ET VIKTIG RÅD

Categories Livet som det er

lenalykke lutsi

 

 

Jeg vil gjerne dele et råd (for deg som ønsker å ta imot) som vil garantert endre livet ditt til det beste. Her er det:

 

Alltid sammenlign deg selv KUN med deg selv

 

Dette virker så enkelt, men samtidig så vanskelig. Jeg treffer så mange folk som driver og sammenligner seg selv med alle andre, glemmer sine forutsetninger og utgangspunkt, og ser på dem som har helt andre forutsetninger og kanskje drahjelp og bedre utgangspunkt. Dette er veldig demotiverende og deprimerende. Når du sammenligner deg selv med deg selv i fortiden da kan du se progresjon (eller ikke), justere din progress og utvikling, få mer motivasjon og kan være stolt av deg selv, noe som styrker selvtillit.

Jeg hadde samme uvane før, og nå er jeg kvitt den, og godt er det! Akkurat nå kjenner jeg at jeg har  beste selvtillit enn på lenge. Så dette anbefales til alle

 

Er du flink til dette?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “ET VIKTIG RÅD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.