FEM FUNFACTS OM JOBBENE JEG HADDE

Categories Blogg, Hverdagen
stavanger tacos
Siden jeg startet med funfacts så vil jeg klaske til med flere funfacts om denne Heksa her. Denne gangen vil det gå ut på de jobbene jeg hadde! Dere vil aldri gjette hva slags jobber jeg hadde i de årene jeg bor i Norge. Her kommer det en herlig liste!
Gymlærer
Jaaa, kan du tro dette! Jeg som sitter klistret til stolen hele dagen lang, og har kondis som en 80-åring. Jeg jobbet som gymlærer. Altså lærervikar, men det var gøy det. 3. trinn og 5. trinn på barneskole. Jeg kom på alle øvelser jeg noen gang i mitt liv lærte og på alle ballspill og leker jeg var med på i barndommen. Det var veldig spesielt og det kunne jeg glatt gjort igjen!
Modell
Det er ikke noe som vil overraske dere, men ja jeg jobbet som modell. Både i hjemlandet og litt her i Norge, Her fikk jeg betaling i form av produkter og klær, og det var bra deal det. Jeg har sluttet med shooter på grunn av jeg gikk lei av fotomiljøet og angrer ikke et sekund. Angrer ikke heller at Irina valgte bort å være modell selv om hun hadde gode evner. Det er ikke noe bransje jeg kunne anbefalt til unge jenter.
Norsklærer
Tror du eller ei, men det var jeg også! Altså også som lærervikar, men gøy var det. Ja. jeg snakker med aksent, men jeg skriver veldig bra så det var mye tavleundervisning om du kan gjette. Dette vil jeg ikke gjøre igjen altså.
Kokk
Jeg er glad i å lage mat, men det lærte jeg ikke før noen år siden. Mine kokke-evner var så dårlige at ei snille dame på krisesenteret hvor vi bodde en stund kalte meg for “Hellstrøm”. På gøy selvfølgelig. Men på tross av dette har jeg jobbet som kantinemedarbeider og en av oppgavene var å lage mat. Jeg laget da for det meste burgere og pomfri så ingen tok skade av min kokkelering. Nå er jeg mye bedre på matlaging. Takk og pris!
 
Smykkedesigner
Dette har jeg holdt på i flere år da jeg bodde i Harstad og blogget lite, og derfor hadde mer ledig tid. Jeg hadde eget smykkemerke, men det ble det ikke noen stor suksess av. Jeg savner å lage smykker fortsatt og ønsker å lage noen nå i sommer. For dette roer nervene skikkelig og er koselig å holde på med. Hyl ut om dere ønsker give away på blogg og insta.
Kunne dere gjettet at jeg hadde disse jobbene?
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.