MED KAMERAMANN HOS GYNEKOLOG!

Categories Blogg, Hverdagen
gull kjole
Hei fineste, uken er snart slutt og her kommer det en liten oppdatering fra meg.
I går var jeg på min kontroll som min lege fra Spero Klinikk (hun heter Shiva og er veldig dyktig i fertilitets problematikken) henviste meg til. Jeg var hos Madlagynekologene og må bare skryte av legen Tone som tok det helt rolig da jeg spurte om jeg kan ha med min bestevenn med kamera på hele undersøkelsen!
Det er nemlig slik at jeg måtte filme ultralydundersøkelsen for så å sende til Olga Klinikk som veileder meg gjennom min fertilitets utredningsprosess. Jeg er utrolig heldig som har hele tre leger (!) som vil hjelpe meg nå.
Så det er så- stakkars bestisen ble stående der mens jeg lå på benken med bena i været og svarte på mange obligatoriske spørsmål fra legen om spontanabort, mensen, hpv og mitt sexliv. Flaut. Men han er den dyktigste kameramann jeg kjenner som jeg stoler såpass på at han kunne vært med. Kudos til legen som gjorde alt slik at det var ingen innsyn eller ubehagelig stemning.
Jeg vil gjerne dele her på bloggen om mine sårbare situasjoner, og min vei mot familielykke og det å bli mamma, om dating, drømmer og feiler, og sorger. Men jeg velger å ikke skrive så mye om diagnoser osv fra nå av. Jeg forteller gjerne om dere ønsker mer informasjon på Instagram eller på pm på Facebook, men vil gjerne skåne meg selv og min datter og de som står meg nært. Det er slik at det er en krevende tid nå og det å skrive om mine fertilitetsproblemer i detaljer vil være vanskelig.
Ellers så gjør jeg det jeg skal- jeg balanserer hormoner med riktig kost og masse positive opplevelser, mediterer, går til soneterapi og jobber med pilates. Og håper såklart at en dag jeg kan “rapportere” hvordan fødselen gikk her på bloggen.
Klem til dere som støtter meg, dere er fantastiske!
signatur

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.