FEM KOSELIGE HJEMME OUTFIT

Categories Mote og Hudpleie
hjemme outfit
November går snart mot slutten, og jeg sitter her og planlegger desember. Det blir digg måned da jeg har hele ni dager ferie til gode. Den har jeg allerede lagt inn i min kalender, så here we go! Jeg skal IKKE jobbe, tro meg. Jeg skal nyte tiden med mine egne prosjekter, Derfor trenger jeg MASSE nye koseplagg.
Her kommer mine anbefalinger til kose-outfit til hjemmebruk.
hjemme outfit
bukser og genser fra HM
Jumper og bukser-sett
Det er klassiker. Jeg elsker mitt fra HM. Den har fin grå farge og varm fleece innerst. Passer perfekt til lange deilige dager med film, kos og mat. Ønsker man å trene passer den også til dette formålet, det er bare å bytte genser med en singlet eller t-skjorte.
hjemme outfit
singlet og shorts fra HM
Jumper og shorts
Dersom det er varmt hjemme, så er shorts perfekt erstatning til bukser. Jeg liker shorts og singlet. Vi har det alltid varmt hjemme (over 25 C) så det passer fint med behagelig shorts. Jeg liker også fine tettsittende singletter.
hjemme outfit
Bra fra HM
Dongeri fra HM
Tøfler fra HM
Cardigan fra HM
Dongeri og topp
Det er klassisk hjemme-outfit. Jeg elsker boyfriend dongeri og korte topper. Man kan også bruke fine topper for hjemmedate med kjæresten eller bare følelsen av velvære. Jeg liker også meget godt dongeri og flanellskjorte.
Hva liker dere å ha på hjemme?
signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.