KOSELIG ADVENT-START

Categories Blogg
kilden jul
I går kom vi endelig oss ut litt. Det er Corona på opptur så vi prøver å vandre ute minst mulig, men det er koselig å komme seg litt ut og shoppe. Jeg er ferdig med julekalendere, eller jeg må fylle litt på en (jeg lager oversikt over hva jeg satset på i år).
Alle shoppingsentre er ferdig pyntet og julefølelsen kommer snikende. Jeg hater å pynte for tidlig, fordi at jeg kan bli lei av jula allerede andre juledag (og det ser jeg at mange gjør). Så jeg venter til neste helg og da skal vi sette opp juletre og pynte her i huset litt. Jeg liker ikke over pynting heller.
advent kilden
jul kilden
Men pysjamasen er innkjøpte til hele familien og gjett om vi skal se julefilmer hver helg i advent! I alle tre dager!!
Akkurat nå vil jeg nyte resten av høsten, fordi at jeg elsker høst og fordi at det er fortsatt høst. Og den skal være i ei lite uke til. Det er koselig.
Hva er deres planer til siste høstuker?
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.