FEM PYSJAMAS STYLES FOR ROMANTISKE VÅR

Categories Mote og Hudpleie
pysjamas
Våren er endelig her og Påsken kommer om noen uker, så jeg gleder meg utrolig masse. Jeg elsker Påske mye bedre enn jula og gleder meg hvert år. Det blir mange turer og kos, men pysjamas også!
Så her er noen pysjamas styles som jeg vil inspirere til.
pysjamas
Lett blonde
Jeg liker fine pysjamas som gir meg luksus følelse en søndagsmorgen. Her er en i lett blonde og silke for varme morgener og late kaffepauser i senga.
pysjamas
Klassisk Marius
Slik Marius pysjamas kan brukes egentlig hvor som helst. Hjemme i senga eller med film på sofa, på hytta mens man spiller brettspill, på golvet mens man leker med barna. Elsker den og bruker den ofte. Den blir såklart brukt også nå i Påske.
pysjamas
Silkemyk
Jeg elsker å sove på sengetøy av silke og bruke silkeundertøy. Derfor pysjamas i silke er så deilig til kroppen og ikke minst behagelig.
Hva er deres favoritt pysjamas?
signature lena
4 kommentarer

4 thoughts on “FEM PYSJAMAS STYLES FOR ROMANTISKE VÅR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.