SPRENGT BUDSJETT ETTER EN TUR PÅ IKEA

Categories Hverdagen
vide dongeri
På tirsdagen forrige uke tok jeg en tur på Ikea fordi jeg trengte å kjøpe noen planter og rammer til bildene jeg tenker å printe ut. Jeg satt budsjettet mitt til 350,- og ikke tenkte på noen måte å handle over denne grensen.
Men slik ble det ikke…
Først så jeg fine håndklær som jeg tenker å bruke til mitt Påskeprosjekt. Så falt blikket mitt på servietter som jeg alltid handler når jeg er på Ikea. Så måtte jeg jo kjøpe batterier (de har man alltid bruk for). Så raskt kom det opp i 430,-! Noe jeg aldri hadde planlagt!
Jeg vet ikke hva er greia med Ikea, men der flyr pengene av gårde bare man tar et steg dit. Klarer dere å holde seg til budsjett på Ikea?
signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “SPRENGT BUDSJETT ETTER EN TUR PÅ IKEA

  1. He, he, de få gangene jeg har vært på IKEA har jeg enten endt opp som deg, eller jeg har gitt opp hele butikken og dratt uten en eneste vare i ren frustrasjon.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.