“Det er ikke feminister sin skyld i at jenter ikke liker deg”

Categories Blogg
I dag fikk jeg øye på et helt idiotisk (etter min mening) budskap som ble lagt ut i en gruppe på facebook. Ja, det kunne vært morsomt, men jeg synes ikke at mobbing etter vekt og livssyn er morsomt. Så umorsom som jeg er svarte jeg at jeg er ihvertfall tynn og er fortsatt feminist. Take it or leave.
Såklart fikk jeg tonnevis med dritt tilbake. Fra menn som tåler ikke at en kvinne kan svare tilbake på noe hun mener er ren bullshit. Det er menn som sitter og snakker om at alle feminister må være tykke, stygge og ensomme kjerringer som ikke klarer å finne en “bra mann” og derfor hater alle menn.
Dette er noe som ikke stemmer til de grader, og såklart blir de urolige og sinte når de ser at dette stemmer ikke, og at moderne kvinner liker å stille krav. Det kunne vært digg om kvinner ikke stilte krav overhodet og bare forgudet alle menn, men slik går det altså ikke.
Jeg personlig har aldri møtt en virkelig kjekk, attraktiv, vellykket mann med godt selvbilde som slengte slike vitser rundt seg og tolket feminisme som noe negativt. Så vil man oppdage en looser snarest mulig- sjekk Facebooken hans.
Så kjære sure og ikke sikre på seg selv menn. Det er ikke feminister sin skyld for at dere ikke er attraktive for fine damer. Se litt på holdningene deres.
Klem
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.