FERIE I MOBILBILDER

Categories Reiser og opplevelser
sushi
Nå har jeg hatt ei uke med ferie, i forrige uke. Denne uken regner det fælt så jeg fokuserer på skriving og ordne i huset. Forrige uke var jeg en tur på Gladmat i Stavanger, så Royal Spa og kos på Olivia på Torget. Jeg elsker denne restauranten, selv om jeg ikke er fans av italiensk mat. Men pizzaen der er bare himmelsk! Enkelt og greit.
Olivia
Olivia
Så glemte jeg kameraet mitt hjemme, derfor ble det bare mobilbilder. Men superfine ble dem!
Været var digg og humøret på topp.
sushi
fargegate
spa
Har dere ferie? Hva gjør dere?
signatur

 

4 kommentarer

4 thoughts on “FERIE I MOBILBILDER

  1. Akkurat hatt første arbeidsdag etter ei uke ferie. Da var hele familien ut til Trøndelagskysten hvor i bodde i et stor koselig hus leid gjennom airbnb.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.