PRODUKTER FOR HÅR I SOMMER

Categories Blogg, Mote og Hudpleie
sjampoo
Sommer betyr sol, bading og hestehale, samt hyppig hårvask. Jeg har blondt hår som jeg bleker hver måned, og derfor vil alle disse faktorene påvirke. Håret blir bustete og livløst. Jeg tror det er en vanlig problemstilling for mange kvinner om sommeren, spesielt oss blondiner. Derfor vil jeg fortelle om mine favoritt produkter.
Jeg vil legge til at det er IKKE et sponset innlegg, dvs at jeg kjøpte alle disse produktene selv, og vil anbefale.
Glisskur
glisskur
Sjampo
Om sommeren liker jeg Gliss shampoo fra Schwarzkopf. Sommer edition med lukt av eksotiske blomster. Den gjør håret mykt og velduftende. Passer ikke for oljete hår, kun for tørt eller skadet.
Spray
Jeg bruker spray fra Gliss også for å beskytte håret for tørking med varmluft, Den er velduftende og fungerer som balsam og “heat protection” spray.
 
Hårolje
Jeg bruker Luxoil fra Wella som hårolje for å gi håret glans og deilig duft. Oljen passer best for ekstra tørt hår. Jeg elsker den!
Alle produktene får du på Normal for rimelige priser. Effekten er fantastisk da!
signatur

 

2 kommentarer

2 thoughts on “PRODUKTER FOR HÅR I SOMMER

  1. Det er mange produkter som man kan kjøpe i vanlige butikker, heldigvis, og ikke bare på frisørsalonger. 🙂 Ha en fin dag Heksa 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.