FØLER MEG MILLION DOLLAR

Categories Hverdagen

 

God kveld

Jeg vil dele min skikkelig fin opplevelse som jeg hadde med venninne på lørdagen. Afternoon tea på Hotel Victoria.

Dette er noe jeg drømte om lenge, kanskje i flere år.

 

Hotel Victoria er et historisk hotell fra 1900 og der kan man nyte en kopp med engelsk te under samme lysekrone som dronning Maud satt under.

Dette er så spennende! Jeg elsker historiske steder.

 

 

 

 

 

 

Dette føles fantastisk når drømmene går i oppfylelse!

 

 

 

 

 

 

 

Har du vært på Afternoon Tea ?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “FØLER MEG MILLION DOLLAR

  1. Med de elegante antrekket der ville du og din venninne bli bukket inn på det mest ikoniske hotellet i verden. The Ritz i London. Afternoon Tea der er legendarisk. Som en kuriositet kan nevnes at Ritz har en sertifisert temester.
    Absolutt et sted å anbefale 😉

  2. Vær på afternoon tea flere ganger i Storbritannia og skal på afternnoon tea på Hotel Britannia i Trondheim om ikke alt for lenge.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.