FORELSKET I BEIGE

Categories Mote og Hudpleie

beige med perler outfit

 

Vi dro til Stavanger på lørdagen for å gå en liten tur og spise ferske donuts. Men det visste seg at det var gedigen kø til donut sjappa og dermed ventet vi i ca to timer, men ikke fikk donuts allikevel.
beige med perler outfit
Genser- HM Bukser- Bubbleroom.no Sko- Anna Field
Da ble det en tur til Starbucks isteden: jeg smakte latte med kokos melk, og det frister ikke til gjentagelser. Men latte er aldri feil for det om, spesielt når det er så kaldt. Det er fortsatt godt under minus 10 grader i byen og jeg fryser.
beige med perler outfit
Jeg fikk meg en beige genser til, og jeg er helt forelsket i beige og hvitt nå for tiden. Elsker denne type gensere fordi de passer til alt. Jeg valgte helt enkel styling med boots, skinnbukser og aviator jakke.

Love it! 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “FORELSKET I BEIGE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.