FØRSTE SEPTEMBER

Categories Blogg, Hverdagen

Velkommen, høsten

stavanger sentrum september
Høsten ankommet Stavanger. Så lenge er den fin, med fin varm sol og herlig frisk luft. Det ble enda ikke så kjølig at luften er “crispy”, så vi kan kose oss med kjøligere kvelder, men deilig varme om dagene. Været er meldt fint helt frem til helga så vi tenker å utnytte dette for fullt.
Jeg har vært hos tannlegen i Stavanger og sjekket tannhelsen for å forberede meg til graviditeten. Det gikk bra og det var “null hull”, men jeg fikk beskjed at gravide bør passe på tannhygiene ekstra godt, siden det er vanlig å få tannkjøtt problemer ved gravititeten. Så det skal jeg passe på fremover.
stavanger sentrum september
Vi gikk en liten tur i Stavanger etter legebesøket, det var flott vær og masse folk i gatene. Jeg valgte fin lett kjole i chiffong med lett genser under. Det var ganske passe for +19 grader. Elsker pastell-farger!
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “FØRSTE SEPTEMBER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.