FØRSTE SØNDAG I ADVENT

Categories Hverdagen
første søndag i advent
Denne helga kom Advent på forskudd, og startet den 29.november som første søndag i Advent. Vi koste oss med en bedre middag av svinestek som jeg stekt som ribbe med svor, poteter og salat.
Vi pyntet skikkelig i huset, og satt opp utelys. Det er så deilig og jeg kjenner at julestemning stiger og stiger for hver dag. Det blir nok mer kos med gløgg og pepperkake baking til neste helg.
første søndag i advent
første søndag i advent
første søndag i advent
første søndag i advent
første søndag i advent
første søndag i advent
første søndag i advent
Nissen kom med pysjamas i adventsgaven til hele familien, og adventskalendere. Jeg fikk hele tre stykk, heldige meg!
Jeg gleder meg sånn til Jula, det er første gang på femten år. Gjør dere?
signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “FØRSTE SØNDAG I ADVENT

  1. Gleder meg alltid til jul jeg. Å samle familien, kose seg med god mat, fine filmer, julemusikk og brettspill.

    Jeg elsker julekonserter, men i år blir det nok med den ene jeg var på den 1.desember pga koronarestriksjoner for lokale kor osv. Men det blir jul likevel, kan spille julemusikk på cd eller spotify eller ha radioen på.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.