GRATULERER MED DAGEN!

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | Dermamedispa

lenalykke

 

På fredagen forrige uke har jeg vært på feiring av Dermamedispa i Stavanger. Jeg tenkte å sende en liten hilsen til dem da jeg vet at de leser bloggen min. Jeg har gode erfaringer med laserbehandling hos Dr.Irina og vil garantert ta denne behandlingen på nytt. Dermamedispa står for naturlige resultater og skånsom og sunn hudpleie. Jeg liker også god stemning hos dem, det er alltid koselig å være der!

Vi fikk deilige kaker, sushi og så på laserbehandling online. Siden det er ikke reklame opprinnelig, men jeg kommer med gratulasjoner og anbefalinger så merker jeg innlegget som “reklame”. Det er bare kjekt om flere damer (og menn) i Stavanger og omegn oppdager denne flotte klinikken. Ja, jeg vet at det er også flere menn som leser meg: til info så passer laserbehandlinger også for menn.

 

dermamedispa
deilige kaker som var med minimum sukker

 

dermamedispa
kaker med logo av Dermamedispa

 

dermamedispa

dermamedispa
Monica forteller om behandling mot pigmentasjon

 

dermamedispa
mitt antrekk

 

dermamedispa
fornøyde gjester

 

Gratulerer med dagen, Dermamedispa!

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “GRATULERER MED DAGEN!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.