TIRSDAGSTANKER

Categories Hverdagen

lenalykke egersund

 

God tirsdag,

 

Jeg starter dagen med å dele mine tanker. Jeg har ferie og prøver å kose meg, men i bunn og grunn brukes ferien til å tilpasse meg ny døgnrytme og rutiner. Dette er litt tøft, men jeg er veldig flink og gjør mitt beste.

 

Her kommer det mine tirsdagstanker:

  • jeg har ingen planer for Halloween, men jeg ønsker å feire (skal dere?)
  • jeg gleder meg til mye i oktober, dette er min måned, håper den ikke skuffer meg, men gir meg alt jeg fortjener
  • det er skikkelig kjedelig å være A-menneske (ja, jeg syter mye over dette)
  • det skjer en del endringer i livet mitt, dette stresser meg en del, men det er godt (jeg hater å sitte lenge i komfortsonen, gjør dere?)
  • jeg lurer på når det kommer sånne orange gresskar på butikker, jeg fant dem ikke i går
  • jeg ønsker meg beige eller brun kåpe, men fant ikke noe i min størrelse (tips mottas med takk)

 

Hvordan har DU det i dag? Lyst å dele dine tirsdagstanker?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.